Næringsforeningens medlemstur

Vi hadde en flott medlemstur med start hos Q-Meieriene, der vi fikk en flott omvisning, og ett engasjerende foredrag av Camilla Baustad om denne spennende bedriften, og arbeidet bak dette bygget. Virkelig imponerende hva de har fått til siden den spede starten av Jæren Gardsmeieri i 1998 og til det det har blitt til i dag med Kavli som eier. Camilla bød og på forfriskende smaksprøver av noen av de mange produkter som blir produsert her.

Videre gikk turen til nok en spennende bedrift, Treprosjekt, der vi ble tatt imot av daglig leder, Ola Hegrestad, som stolt viste oss rundt i dette fantastiske nybygget. Her har de virkelig brukt tid og penger på å gjøre det innbydende både for gjester og ansatte. Det sår stor respekt på hva de har fått til i disse 25 årene denne bedriften har eksistert, med kunder over hele landet.

Til slutt landet vi hos Klepp Bistro for en god pizza og noe sprudlene i glasset for de som ønsket det.

Mange takk for de som var med og gjorde dette til en kjekk og innholdsrik ettermiddag.

Venlig hilsen

Odd Erik Rosseland