Foreldrekveld 11. OKTOBER Kl. 18:00 på Klepp Rådhus

Klepp Næringsforening inviterer til:
Foreldrekveld for deg med ungdom i Klepp

11. OKTOBER Kl. 18:00 på Klepp Rådhus

Leo Ajkic - Et skråblikk på rus

Leo er en innovativ, fryktløs og engasjert mediepersonlighet med mange års radio og TV-erfaring. Leo har siden 2010 ledet og bidratt i en imponerende rekke produksjoner innen radio og TV, og hans nyeste tilskudd i karrieren, serien “RUS” på NRK, er intet unntak.

I «RUS» går programleder Leo Ajkic bak dørene som norsk ungdom lukker for de voksne og opplever de delene av festen mor og far ikke får se. For å forstå rusen, studerer Leo gleden. Men han er også flue på veggen under rusbehandling og møter etterlatte som har mistet noen etter overdose.

Statsforvalter BENT HØIE

Billett pris kr 250,- vipps over til : 50 58 63 Kvittering for VIPPS  betalingen vises ved inngangen. Eller kjøp billett Klepp Bibliotek eller Norli bokhandel på Jærhagen.

MØT OSS PÅ STAND PÅ FORELDREKVELDEN
Klepp kommune, Barn og unge – Klepp bibliotek – NAV - Politiet – Lag og organisasjoner i kommunen.

Scan QR kode

Så kan du kjøpe billett på telefonen