SAMMEN STÅR VI STERKERE!

VÅRE MEDLEMSFORDELER:

• Vi kan tilby gode priser og betingelser på fyringsolje, diesel i bulk og firmakort med Circle K. Nye medlemmer kan melde seg fortløpende inn på denne avtalen.
Morten Skretting - morten.skretting@circlekeurope.com

• Avtale på strøm har vi gjennom Lyse AS. Avtaler tilpasses den enkelte bedrift utifra forbruket.
Bjørn Fjeldsaa - bjorn.fjeldsaa@lyse.no

• Rammeavtale med Westco Miljø AS på avfallshåndtering.
karl.maeland@westco.no

• Samarbeidsavtale på kurs/overnattinger med Hotell Jæren. Oppgi koden Klepp Næringsforening.
booking@jarenhotell.no

• Blomsterkvasten gir 10% rabatt til våre medlemmer. blomsterkvasten.kleppe@gmail.com

• I samarbeid med Meca Klepp Auto tilbys gode rabattavtaler på deler til dine firmabiler. Velger din bedrift å bruke verkstedet vil også dine ansatte få rabatt på sine privatbiler. Kontakt Meca Klepp Auto for å avtale betingelser.
post@klepp.auto.no

• Bryne Kro og Hotel: Rabatterte priser på overnatting. Kode: Klepp Næringsforening.
post@brynekro.no

HVA GJØR VI?

ARRANGEMENT
Klepp 24 er klepps mest besøkte arrangement, vi er veldig fornøyd med jobben som legges ned i dette. Dette gjør vi i godt samarbeid med lokale aktører, en stor takk til alle som gjør dette mulig.

UTGIVELSER
Vi er stolte av å kunne si at det er Klepp Næringsforening som er utgiver av Klepp Magasinet.

TEMAKVELDER OG ARRANGEMENT
Klepp Næringsforening har frokosttreff og mange ting på agendaen. Her er et lite utdrag av fjoråret med; Mulighetenes dag, oppdag Klepp, temakveld og næringstreff. Vi håper på mye spennende innen næring i 2022.