Oppdag Klepp, tirsdag 19. september

Tirsdag 19.sept. 2017 kl 18.00

MALM ORSTAD
Vi løser store utfordringer for den internasjonale olje- og gassindustrien og forsvaret ved å kombinere førsteklasses ingeniørarbeid med 70 års produksjon av innovative løsninger. Vi utvikler et bredt spekter av standardiserte og skreddersydde produkter som må holde ut under tøffe offshoreforhold.

FELLESKJØPET
Vi er en samvirkebedrift eid av bønder. Vi skal være landbrukets mest attraktive og lønnsomme partner. Vi har ett mål som alltid ligger fast - Økt lønnsomhet for bonden!

VESTGAARD MAT
Vestgaard Mat er en familiebedrift hvor fokus er på god mat og en hyggelig atmosfære for alle våre gjester i unike omgivelser. Vi bygger på tradisjoner og kvalitet med et personlig engasjement som en av ingrediensene. Det er viktig for oss å by på lokal mat, og vi har flere spesialiteter på huset. Lokalet vårt egner seg til mange typer arrangement og møter.

Oppmøte på Jærhagen
Pris pr person kr 350,- inkluderer turen, forfriskninger og mat på turen. Innbetaling direkte til Klepp Næringsforenings konto: 3290 0 774701 merkes « opplev Klepp» med navnet påført.
Påmelding : post@klepp-naringsforening.no tlf 92022242
Begrenset antall påmeldinger. Første mann til mølla!