Invitasjon til deltakere Klepp 24

Meld deg på som deltaker på årets Klepp 24. Rekordbesøk i fjor med over 33.000 besøkende!

BigBand Bonansa kl 21.00.  Foto: Eirik Halvorsen

Allerede fredag 8. september starter vi med nattåpent, men hovedprogram og aktiviteter foregår innenfor de 24 timene fra kl 16 til kl 16. mellom 9. og 10. september.

Gå ikke glipp av en enestående anledning til å vise fram butikken din, firmaet ditt eller laget ditt!

Dette kan du delta med:

Handelsstanden: Fredag 8. september nattåpent til kl 24 og søndagsåpent 12-16, boder, gode tilbud, presentasjon av produkter, smaksprøver mm.

Næringslivet:
Bedrifters mulighet for å vise seg fram, rekruttering, stands, presentasjon av virksomheter og produkter.

Lag og foreninger:
Mulighet for å vise seg fram med stand, eget arrangement, rekruttering, mulighet for inntekter.

Kommunen:
Vise seg fram!

Ønsker du info om å delta med egen bod, stand eller arrangement, ta kontakt.

Med vennlig hilsen
John Thysse, styreformann i Klepp Næringsforening og Odd Byberg, daglig leder i Klepp Næringsforening Kontakt: odd@oddbyberg.no Telefon: 920 22 242

Bli med på et festdøgn spekket av underholdning, aktiviteter, konkurranser, tivoli og konserter for hele familien med gode tilbud i butikkene og salgsbodene! Nattåpne butikker som i fjor til kl 24 allerede fredag 8. september.

NB! Utstillere som ønsker å stille opp allerede fredag 8. september har mulighet til dette. Husk å påføre dette i bestillingen.

Priser:
Utstilling/stands plassleie ute 3mx3m:
Ikke medlemmer: kr 2500,- eks mva Medlemmer, foreninger og lag: gratis
Standplass inne i storteltet (sceneteltet) 3mx3m: Ikke medlemmer: kr 3000,- eks mva
Medlemmer kr 2500,- eks mva
Strøm kr 300,- eks mva
Prisene gjelder helgen 8. - 10. september 2017

Påmelding mail: odd@oddbyberg.no

Bestill i dag! Det fylles opp...

OBS! Enkle private telt er ikke tillatt oppsatt pga av sikkerheten. HMS sertifisert telt kan leies og leveres oppsatt av arrangøren.

Vi røper litt av programmet:

Lørdag 9. september:
Aktiviteter på uteområdet og inne i Jærhagen
Egen stor kaféavdeling som tar seg av alt salg av varm mat/grillmat og drikke inni storteltet
Salgsboder
Stort tivoli
Gratis konserter fra scenen med 3 Busserulls
Musikk fra scenen etter konserten

Søndag 10. september:
Gratis frokost i festteltet
Aktiviteter på uteområdet og inne i Jærhagen
Gudstjeneste på kaféplata i Jærhagen