Back to All Events

Oppdag Klepp

• Jæren Folkehøgskule (map)

Mandag 22.OKTOBER kl 17.45 arrangerer vi igjen Oppdag Klepp tur som er åpen for alle med oppmøte Jæren folkehøgskule

Velkommen til kunnskapstur der vi først besøker Øksnevad videregående skole. Så tar vi turen videre til Jæren Folkehøgskule der de blandt annet har surfelinje, fotosafari og teknologi på timeplanen. Vi avslutter turen med mat fra Mattrallen.

ØKSNEVAD VIDEREGÅENDE
Øksnevad vgs. ligger på Øksnevad i Klepp kommune, 10 minutter fra Sandnes sentrum. Skolen startet i 1940 og har i dag et bredt studietilbud innen naturbruk og anleggsfag. Etter 2 år på yrkesfag kan du gå ut i lære eller ta et 3.år som gir generell studiekompetanse (vg3 Naturbruk), og i tillegg velge fag som inngår i spesiell studiekompetanse.

Generell studiekompetanse gir deg mange muligheter til videre studier.

JÆREN FOLKEHØGSKULE
På vår skole ønsker vi at du skal få møte elever og lærere som sammen tar ansvar for fellesskapet. Vi vil at du skal finne ut hvilke evner og ressurser som du bærer med deg - ikke bare i egeninteresse - men for at du skal kunne gjøre bruk av disse i samarbeid med andre.

MATTRALLEN
Er et lokalt konsept hvor vi har en enkel Take Away meny basert på lokale og kortreiste råvarer.
Hovedproduktene våre er en 180 gram

Hamburger av ferskt Aberdeen Angus kjøtt,

lokale Kjøttpølser servert på gamle måten i spisspose. Fish & Chips og diverse Kyllingsnacks.

Vi er flyttbare og kommer gjerne der hvor folk er.

Pris pr person kr 350,- inkluderer turen, forfriskninger og middag på turen. Innbetaling direkte til Klepp Næringsforenings konto: 3290 0 774701 merkes « opplev Klepp» med navnet påført. Påmelding : post@klepp-naringsforening.no  tlf 92022242 Påmeldingsfrist 19. oktober

Begrenset antall påmeldinger. Første mann til mølla!

Earlier Event: September 7
Klepp 24